ظروف نچسب

فواید استفاده از ظروف نچسب

مزایای استفاده از ظروف نچسب

  • غذا به آن نمی‌چسبد.

اگر شما نگران چسبیدن غذا به ظرف هستید، استفاده از ظروف نچسب راه حل مناسبی برای شما هستند. پوشش نچسب، یک سطح غیر واکنشی و تقریباً بدون اصطکاک ایجاد می‌کند که آن را برای پخت و سرخ کردن انواع غذاها مناسب می‌کند، بدون آن‌که غذا به ماهیتابه یا قابلمه بچسبد. نچسبیدن غذا، یکی از مهم‌ترین مزایای ظروف تفلون است.

  • آشپزی سالم‌تر خواهید داشت.

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای ظروف نچسب این است که برای پخت و پز کم چرب، ایده‌آل است. ظروف تفلون یا  نچسب به روغن بسیار کمتری نسبت به ظروف معمولی نیاز دارند تا غذا به سطح آن‌ها نچسبد. اگر شما به فکر سلامتی خود و اعضای خانواده‌ی خود هستید، استفاده از این نوع ظروف برای شما تفاوت بزرگی ایجاد خواهد کرد زیرا همان‌طور که می‌دانید، استفاده از روغن کمتر در آشپزی می‌تواند کلسترول شما را بهبود بخشد و خطر گرفتگی عروق را کاهش دهد. به خاطر اهمیت به سلامتی و برای حفظ آن استفاده از ظروف تفلون پیشنهاد می‌شود.

  • آسان تمیز می‌شود

اگر تا به حال بعد از آماده کردن یک وعده غذایی، با یک ظرفشویی و یک قابلمه قدیمی در سینک دست و پنجه نرم کرده‌اید، می‌دانید که تمیز کردن ظروف آشپزی چقدر می‌تواند خسته کننده باشد. از آنجایی که غذا به سطح قابلمه‌های تفلون نمی‌چسبد، تمیز کردن آن‌ها چندان سخت نیست؛ تنها چیزی که لازم است تا ظروف نچسب شما کاملاً تمیز شوند، یک اسفنج و کمی آب گرم صابون است. این کار به افزایش طول عمر ظروف تفلون هم کمک خواهد کرد.

  • از نظر بصری زیباتر هستند.

ظروف تفلون طوری طراحی شده‌اند که دکوراسیون هر آشپزخانه‌ای را تکمیل می کند. بسیاری از برندها ظروف تفلون را در اشکال و رنگ های مختلف ارائه می‌کنند که به شما امکان می‌دهد ظروف جدید را با سایر تجهیزات آشپزخانه خود مطابقت دهید. در واقع استفاده از ظروف تفلون دست شما را برای طراحی زیباتر آشپزخانه بازتر کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *